Βασίλης Ν. Πης, Με την Άνοιξη καθίσαμε για φαγητό
Αρχείο 21/03/2015
![]()
Με την Άνοιξη καθίσαμε για φαγητό
Το μεσημέρι σε παραλιακή ταβέρνα
Αντίκρυ η θάλασσα, που τόσες φορές ερωτευτήκαμε
Εκείνη παρήγγειλε φως, τη μυρωδιά τού
Φρέσκου κατσικίσιου γάλακτος, κοχύλια
Δυόσμο, κάστανα και για γλυκό
Τη γεύση από φυτείες κερασιών Συνεχίστε την ανάγνωση του «Βασίλης Ν. Πης, Με την Άνοιξη καθίσαμε για φαγητό»








Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.